Dla pracodawcy

Zobacz jak wygląda rekrutacja

Rekrutacja

KROK 1 - przygotowanie oferty

Przygotowanie oferty zajmie nam maksymalnie dwa dni. Potrzebujemy jednie
odpowiedzi na kilka podstawowych pytań, które pomogą nam ustalić Twoje potrzeby.

KROK 2 - rekrutacja

Od razu po podpisaniu umowy i otrzymania zapotrzebowania rozpoczynamy rekrutację. Poszukiwania kandydatów rozpoczynamy wykorzystując portale ogłoszeniowe, branżowe, społecznościowe oraz pracę w terenie i organizując Targi Pracy, a także współpracując z PUP i OHP.

KROK 3 - raport z naszej pracy

Raportujemy efekty naszej pracy w czasie i formie jakiej Ty preferujesz, a także mamy własne narzędzia, dzięki którym doskonalimy dalsze działania.

KROK 4 - wybór kandydata

Nadesłane aplikacje przeglądamy pod kątem Twoich wymogów, potem umawiamy wybranych kandydatów na rozmowy i weryfikujemy ich zgodnie z Twoimi oczekiwaniami. Po akceptacji zatrudniamy kandydatów lub wysyłamy ich na rozmowę kwalifikacyjną w Twojej firmie.

KROK 5 - zamknięcie całego procesu

Po podpisaniu umowy z kandydatem proces rekrutacji się zamyka. Zależy nam na zadowoleniu każdej ze stron.